Nu stiu ce sa pun la Real-Atletico Madrid


Disputa dintre cele doua echipe madrilene mi-a adus mereu satisfactii, ma leaga amintiri placute. De cele mai multe ori am simtit rezultatul si am obtinut puncte frumusele.

De exemplu, in Yepp 14, la finala UEFA Champions League, am mers pe 1-1. Nu am facut linia, dar am prins scorul exact si am ajuns pe primul loc in Yepp. Daca ar fi castigat Atletico, in prelungiri sau la loviturile de departajare, as fi devenit campion Yepp 14. Dar a castigat Real Madrid si am terminat pe locul 4. Dar a fost o seara de neuitat.

In schimb, am facut linia la Brasov, la Yepp Cup 6. Atunci am mers pe un pronostic riscant, 2 solist, scor 0-1. Atletico a deschis scorul in minutul 2 … si asa a ramas pana la sfarsit. Am tremurat 90 de minute, sperand ca nu se mai inscrie. Si asa a fost.🙂

Acum ma uit la Real Madrid, in meciurile de acasa. Victorii clare, au inscris cel putin 3 goluri pe meci. Dar au clacat cand au avut un adversar dificil, au pierdut fara drept de apel cu Barcelona. In schimb Atletico se descurca bine in deplasare, nu inscrie mult, dar nici nu primeste goluri multe. In afara de infrangerea de pe Camp Nou, cu 2-1, in rest a castigat fara sa primeasca gol.

Greu, foarte greu. Sper sa imi vina inspiratia mai incolo, dar nu prea mai e mult timp. Si am nevoie de puncte, stau destul de bine pe toate fronturile.🙂

Ma mai gandesc. Unele site-uri zic ca Real va inscrie cel putin 3 goluri, altele vad un meci echilibrat, cu victorie la limita Real, si cateva vad un meci egal. Daca face o surpriza Atletico???? Of, ce greu poate sa fie.

Hai cu inspiratia!!!

One thought on “Nu stiu ce sa pun la Real-Atletico Madrid

  1. Am avut dreptate. De ce mi-a fost frica nu am scapat. A castigat Atletico Madrid. Prima data cand am pronosticat infrangerea lor cu 2-1 si m-am pacalit. Invatatura de minte.🙂

    Like

Leave a Reply

