Inca 5 ani cu Basescu?


In seara alegerilor m-am culcat cu Geoana … :)  stiind ca am scapat de Basescu, iar dimineata m-am trezit din nou cu el pe cap. Tocmai cand m-am bucurat ca am scapat de marinarul betiv, chel, chior si curvar, a cazut cerul peste mine. Inca 5 ani, nu stiu cum il mai suport pe Basescu. M-am saturat de Basescu ca de dracu’.

Doua aspecte mi-au atras atentia. In primul rand, comunicatul oficial BEC.

Vedeti voi, ceva nu e bine. Daca nici BEC nu este in stare sa numere corect si da un comunicat oficial gresit, la ce sa ne asteptam de la BEJ-uri sau de la sectii?
Stiu, pare ceva minor, nesemnificativ, dar de la BEC te astepti la ceva normal. Cum sa greseasca? Ca sa vedeti la ce ma refer:

“Prezenta la vot a fost de 58,02%. Numarul alegatorilor prezenti la urne a fost de 10.620.116 (58,02%), 98,69% fiind voturi valabil exprimate (10.481.568 de voturi). 1,3% din voturi au fost anulate (138.476)” – comunicat BEC.

Daca faci diferenta intre alegatorii prezenti la vot si voturi valabil exprimate, ar trebui sa rezulte voturile anulate. Si nu e asa. Mie imi ies 138.548, nu cat este in comunicatul oficial.

Stiu, pare un nimic, dar este ceva grav. Nu poti sa faci un asemenea comunicat. Unde sunt celelalte voturi?

Cat despre diaspora, ceva nu este corect. Basescu a declarat ca le multumeste celor din diaspora, in special celor din America de Nord si de Sud care, dupa ce au vazut ce se intampla in Romania, s-au bulucit la vot si au votat masiv pentru el. De ce vii tu acum sa votezi pentru mine, care traiesc in Romania????? Cum iti permiti tu sa imi hotarasti destinul?
Corect ar fi sa se modifice legea electorala. Daca esti in strainatate si vrei sa votezi, voteaza dupa fusul orar al Romaniei. Diferenta de voturi este atat de mica si ce ma enerveaza cel mai tare e ca Basescu a pierdut in Romania. L-au votat americanii si canadienii care acum rad si isi bat joc de noi. Romanii din Romania nu il vor pe Basescu.

Eu nu il mai suport. Sa nu il mai vad.

Leave a Reply

