Bine v-am gasit, dragi prieteni


Bine v-am gasit, dragi prieteni. In 17 iunie 2005 s-a “nascut” Nicuvar. Atunci am facut primul cont pe un forum in care am folosit acest nick. Si nu l-am mai schimbat de atunci, peste tot am folosit acelasi nick. De ce Nicuvar? Simplu, numele meu este Nicu Varga. De aici si nick-ul de user, am scapat doar de “ga”.🙂

Am inceput cu un forum de avocatura, am avut ceva probleme juridice si am avut nevoie de ajutor. Pe care l-am primit cu bunavointa si dezinteresat. Cei de pe forumul avocatura.com m-au primit foarte frumos, m-au indragit, m-au ales administrator al forumului si am fost votat doi ani la rand cel mai indragit si cel mai intelept forumist. Mai erau si alte categorii care tineau de domeniul juridic, dar la cele de popularitate am castigat. Acolo am observat ca am darul de a fi indragit de colegi, dar mi-am facut si dusmani. Era o tabara pro si alta contra Nicuvar.🙂 Dar mi-am dat seama ca, totusi, nu prea mai am ce cauta pe un forum juridic, problemele mele s-au rezolvat foarte bine si incet, incet m-am retras. Am mai avut nevoie de sfaturi juridice, mai incolo, am apelat din nou la prieteni si din nou s-au rezolvat problemele, pentru ca am primit sfaturi bune. Multumesc din suflet celor de la avocatura.com. Cred ca nu m-au uitat.

Dupa ce m-am perindat pe la alte forumuri, unele cu caracter politic (si la acestea am fost ales administrator), m-am apucat de bloggerit. Pot spune cu succes. Am avut grija de blogul culinar al sotiei, Arta culinara cu Doina, am avut un blog de sport, Informatii din sport la minut, si cu ambele am castigat de doua ori la rand locul intai la categoriile blog culinar si blog de sport la cea mai importanta competitie intre bloguri, Roblogfest.

Una dintre marile pasiuni este sportul, in general, nu doar fotbalul. Urmaresc cu placere orice fel de sport, in special cele in care romanii obtin performante notabile. Bineinteles ca imi place si fotbalul, ocazie cu care mi-am descoperit o noua vocatie: pronosticurile sportive. A nu se confunda cu pariurile, n-am jucat in viata mea la pariuri. Dar pronosticuri dau si, fara falsa modestie, sunt destul de talentat. Acum am grija de un site de pronosticuri, ii spunem Liga Asilor, in care dam pronosticuri pentru cele mai tari campionate din Europa, pentru cupele europene, Cupa Romaniei si meciuri oficiale inter-tari.Acum ne pregatim de Euro 2016.

Dar am mai gasit un site foarte interesant, tot cu pronosticuri, cu altfel de format, caruia ii zice Yepp.ro. Pentru ca site-ul are si forum, m-am bagat si eu in discutii, si aici am fost votat cel mai popular yepper, am fost cel mai activ pe forum si pot spune ca m-am descurcat bine. Intr-un sezon am terminat pe locul patru din peste 3500 de concurenti, iar in 2014 am fost al treilea in topul anual. Acum a inceput un nou sezon de yepp, al 19-lea, in care sper sa ma descurc bine. Lupta cea mai apriga o am cu Doina, si ea o pronosportista talentata, care m-a batut de mai multe ori, si ea are performate bune, a ocupat locul al cincilea in Top 2015. Sa vedem ce va fi anul acesta. Dar si aici am patit acelasi lucru ca si in alte parti, s-au format din nou doua tabere pro si contra si am decis sa nu mai supar pe nimeni. Nu voi mai scrie pe forum si nu vor mai fi probleme. De multe ori nu am fost inteles si nu mai am dispozitie pentru polemici, mai ales ca i-am suparat, uneori, pe cei din conducerea site-ului.

De ce acest blog? Pentru ca imi place sa povestesc. Aici voi scrie tot ce vreau si, daca doriti, sa cititi si voi. Deci bine v-am gasit, dragi prieteni.

avatar1

One thought on “Bine v-am gasit, dragi prieteni

Leave a Reply

